woensdag 5 juni 2013

monotangle challenge #12

Roy is/was ziek door gordelroos - heel vervelend en pijnlijk. Vandaar dat deze challenge wat later kwam. Opdracht was het gebruik van tangle Verve.
Roy is/was ill because of Shingles - very nasty and painfull. That's why this challenge was a bit late. The assignment is to use the tangle Verve.


 Ik heb dit wat laten bezinken en merkte tijdens de kerkdienst afgelopen zondag dat de tekst "Love life, live love" bij me opkwam. Dit wilde ik wel boekselen in combinatie met de tangle Verve. Het geinige is dat "met verve iets doen" betekent met je volle inzet. Mooie combinatie.

I let this assignment rest and wait on what my brain would come up with. During the service in church last sunday the line "love life, live love" came to me. I wanted to do 'altered text' with this combined with tangle Verve. The fun is doing something with "verve" means in Dutch doing something for the full 100%. Nice combination.

Ik heb het getekend met mijn Stabilo fineliner (no 88) met rood. Daarna heb ik het ingekleurd met de scrumble-methode  met rood, donkerrood, roze en licht paars. De Nederlandstalige monotangle heb ik gekleurd met rood, donkerrood, oranje, lichtbruin en een beetje donkerbruin. Beide monotangled boeksels heb ik met huidskleur-kleurpotlood een laatste laagje gegeven.
I tangled with a Stabilo fineliner (no 88) in red and colored with the scrumble method with red, dark red, light purple and pink. The Dutch version I colored with red, darkred, orange, light brown and a little bit darkbrown. Both monotangled altered bookpages I colored a last layer with skin-colored colorpencil.

Dit zijn mijn resultaten. De tekst in het Engels en in de tweede versie in het Nederlands. Ik geniet ervan en jij?.
These are my results. The first is the line in English and the second Verve Monotangled is the same line translated to Dutch. I am enjoying it, do you?

tangle greetings, Arja

4 opmerkingen: