woensdag 19 november 2014

update?


Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn vorige blogvulling deed. Toen was dat in een periode dat ik door teveel spierspanning in mijn nek, rug en schouders voor een tijd uit de running was. Daarna heb ik geen tijd meer genomen om deze blog up-to-date te houden.
It has been awhile I posted my last blogpost. Then I was at home due to too much tension of my muscles in my shoulder, neck and top of my backbone. After that I didn't take time to keep this blog up to date.

Helaas is er nu wéér een ziekteperiode waar ik in zit: Ik ben helaas overspannen. Aangezien dit langer kan duren, zijn mijn workshop data die ik mij voorgenomen had voor het merendeel teruggedraaid. 
Unfortunately again I am stuck at home: I am stressed out.
Because this will take quite a bit longer I withdrew my workshop dates I hoped to do.

Als ik fit genoeg ben, wil ik komende zaterdag 13 december een Basis Workshop Zentangle(R) geven, met daarop volgend een Vervolg Workshop op het gebied van verfraaiingen en extra schaduwtips.
Ik heb ondertussen al één aanmelding, dus - wederom met de kanttekening van mijn gezondheid - die wil ik proberen door te laten gaan.
When I think I am up to it, I hope to give a Zentangle Basic and Follow-up Workshop on Saturday december the 13th. The follow-up will be about embellishments and extra shading work.

De volgende workshopdata zullen in het nieuwe kalenderjaar 2015 zijn: februari en maart.
Next workshop dates will be in the new year 2015: February and March.

Hieronder plaats ik werk wat ik gemaakt heb sinds mei dit jaar. Oh ja, ook een nieuwe tangle met inspiratie uit Denemarken!
Underneath I show you work of this year since May. Oh and a new tangle - inspiration from our holiday in Denmark!

Ik hoop tot ziens in de (nabije) toekomst.
Hope to see you in the future!

tangle groetjes/greetings, Arja

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten