vrijdag 12 april 2013

vrijdag ochtend workshop - friday morning workshop

Een korte impressie A short impression :

15 Maart had ik Tamara en Adrie op mijn eerste vrijdag-ochtend-workshop te gast. Ik vond het erg gezellig zo met z'n drietjes. Natuurlijk kwamen de eerste 10 tangles van de 106 weer langs - 5 daarvan heb ik voorgedaan. De eerste 4 Striping, Printemps, Knightbrigde en Msst in een 'gewone' Zentangle-tegel.
March 15 I had Tamara and Adrie at my place for the first friday-morning-workhop. I really enjoyed the company with the three of us.
Ofcourse the first 10 tangles of the 106 passed - 5 of them I showed. The first 4 Striping, Printemps, Knightbridge and Msst in an 'ordinary' Zentangle tile.













De uiteindelijke tegels met de eerste 4 patronen zijn hier afgemaakt. Ik heb de grote als voorbeeld gemaakt, de normale tegels zijn van Tamara en Adrie.
The tiles with the 4 tangles are finished here. I made the big one to show how it must be done, the regular tiles are Tamara's and Adrie's.

Na een tweede rondje koffie, chocomelk of thee te hebben ingeschonken, gingen we verder met de monotangle: Static. Leuk om te zien hoe deze met verschillende vullingen wordt afgemaakt.
After a second drink of coffee, choco or tea we went on with a monotangle: Static. Always nice to see how it is filled in different ways. 




Wederom een gezellig, maar voor het gevoel een korter ochtendje. Vooral ook omdat ik vlak daarna mijn kinderen weer mocht halen van school voor het middag-eten. Snel namen we afscheid in de wetenschap dat ik het werk van Tamara verder kon volgen op FB in de groep Zentangle Nederland.
Again a nice, but shorter morning (at least in my view). Especially because I had to fetch my kids for supper shortly after this workshop. Quickly we said goodbye knowing I could follow Tamara's work on the FBgroup Zentangle Nederland.

tangle groetjes - tangle greetings, Arja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten