vrijdag 5 juni 2015

Workshop! zaterdag 4 juli 2015 aankondiging

Jaaa!! Nieuwe datum in Gouda!
.





zaterdag 4 juli 10 - 12 uur: Basis Zentangle 106-1 - basiskennis en vaardigheden Zentangle tegel tekenen met een eerste serie van 10 basis patronen.
Voor gedetailleerde informatie zie "Workshop" tabblad.






zaterdag 4 juli 13 - 15 uur: Vervolg workshop Zentangle 106-2 - verfraaiingen & eerste schaduw uitbreiding plus een tweede serie van 10 basispatronen in een Zentangle Geïnspireerd Kunstwerk (de zgn. ZIA) met behulp van een sjabloon. Neem je eigen Zentangle spullen mee van de Basis Workshop.Voor gedetailleerde informatie zie "Workshop" tabblad





voor alle workshops geldt:

  • Leeftijd van 8 tot 108 jaar,
  • Voor tussendoortjes en drinken wordt gezorgd,
  • Per dagdeel kost de workshop 25 euro.
  • Twee workshops op één dag kan ook - neem een eigen lunchpakketje mee.
  • Aan het eind van de workshop contant betalen.
  • Heb je ergens anders een basiscursus gevolgd? Neem zelf je kleine kit mee voor een vervolg workshop.
  • Alle workshops zijn in Gouda, goed bereikbaar met OV en genoeg ruimte om gratis te parkeren in de directe omgeving.

Voor elke Basis Workshop geldt: alle materialen nodig zijn inbegrepen + om thuis verder te oefenen.

Ook goed toegankelijk voor minder-validen met bijvoorbeeld een rolstoel

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Arja, dat je CZT bent. Ik wist dat niet maar las het op het weblog van Stefanie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi moet ik toch nog maar ietsje meer reclame maken voor mezelf :-)

      Leuk dat je dat gelezen hebt op Stefanie haar blog. Die is binnenkort ook een CZT!

      Verwijderen
  2. Kom ik effe buurten, zie ik dat ik het onderwerp van gesprek ben 😀! Ere wie ere toekomt, zonder jou Arja had ik waarschijnlijk nu niet eens geweten wat zentangle was. En nu wordt ik zelf CZT-er als alles goed gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep, ik wens je een heeeeel goede reis en verblijf toe in Providence! Je gaat genieten ;-) Op naar een vrolijke samenwerking in Nederland als CZT'ers.

      Verwijderen