dinsdag 23 augustus 2016

nieuw seizoen / new season

Wat gaat de tijd hard en wat heb ik veel keuzes moeten maken, die me tot nu toe allemaal goed bevallen! Time flew this year and, boy, did I have to make many choices, which I do like still!

In februari 2016 ben ik toch weer richting het reguliere onderwijs gaan denken voor een baan. Niet meer als docent, maar in de functie waar ik 20 jaar geleden ook in begonnen ben: Technisch Onderwijs Assistent voor de exacte vakken. Dit is een prettige combi met de workshops in Zentangle.
Daarnaast ben ik ook weer aan mijn oude aktieve hobby begonnen: dansen, beter gezegd internationale volksdansen. Hiervoor wil ik ook extra korte cursussen gaan volgen om de gemiste tijd ook 'in te halen'.
Heerlijk om weer met mijn lijf i.p.v. alleen maar met mijn hoofd te werken.
Februari 2016 I started thinking about a new job, again a job in an Education environment. Not as a teacher anymore, but as an Assistent for the Béta subjects and teachers, like I started about 20 year ago. To me this feels like a pleasant combination with my workshops in Zentangle.
Next to that I took up my old and active hobby: dancing, better folk dancing international. For this I want to follow short courses to catch up the time I missed.
Great to work with my body too instead of only with my head.

Door al deze keuzes is het opzetten van nieuwe dingen en nieuwe planningen even stil blijven staan. Because of these choices the planning of new things has come to an hold. I now have planned the next Zentangle activities:
Komende tijd heb ik nu de volgende Zentangle aktiviteiten gepland:

Aanstaande vrijdag 26 augustus Maak je eigen kleurplaat met Zentangle bij De Mengelmoestuin in Bergambacht  tussen 12.00 en 17.00 uur. In deze Natuur-, kruiden-  
en theetuin is het heerlijk toeven. De workshop is een inloop- en kennismakingsworkshop, per kleurplaat kost dit slechts €1.
In a Nature, Herb and Tea Garden I will give a 'introduction wokshop' "Make your own Template with Zentangle" coming Friday from 12 up to 5pm.

In november en december geef ik een (eerste) serie van 6 lessen in de Zentangle cursus bij Volksuniversiteit Gouda. Alleen zwart en wit-werken met natuurlijk de Basis en Vervolg workshop-inhoud en verschillende insteken om je te verdiepen in Zentangle mét als Special het betekenen van een Notan met Zentangle.
In november and december I will give a series of 6 lessons at the so called Folk University Gouda. It will be only in black and white including of course a Basic and Follow-up workshop and several lessons going deeper in to the mindfullness-effect Zt has. One ZIA as special: tangling a Notan.

Misschien dat er de komende maanden nog een tangle zondag-middag eraan gaat komen, maar ik heb nog niets gepland. Mocht je een idee hebben, ik hoor het weer graag! De aanvraag voor een Renaissance workshop heb ik ondertussen al ontvangen, maar ik heb nog geen data vastgelegd.
Perhaps I will plan a Zentangle Sunday-workshop orso, but I have decided nothing yet. When you have a date or idea, I am all eyes and ears! A request for a Renaissance workshop I have recieved, but no dates yet.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten