dinsdag 12 januari 2016

Open Studio-avond woe 20 jan in Gouda

 
Voor woensdag-avond 20 januari heb ik nog geen aanmeldingen voor de Zentangle Vervolgworkshop (Wit op Zwart). Daarom maak ik van deze avond nu "Open Studio"-avond.
Binnenlopen kan tussen 19u30 en 21u15. Ik sluit af om 21u30 (of iets later als het gezellig is).
 
Wil je samen met anderen tanglen,
Heb je tips en trucs nodig om iets aan te pakken bijvoorbeeld een lastig patroon, schaduwen, algemeen werken met kleur of de gems, de Zenuari 2016-prompts van Anoeska of ...
Misschien interesse in een Zentangle-boek en kun je niet kiezen?
Verzin het maar, voel je welkom!


Veel Zentangle boeken liggen klaar om in te kijken. 
Ook heb ik alle Sakura Zentangle sets en verschillende kleuren tiles (wit, zwart en Renaissance (getinte) tegels) los te koop en op voorraad leverbaar bij me.
Ik heb veel Zentangle-boeken Engelstalig én Nederlandstalig om in te kijken of eruit te werken.

 
Koffie en thee staan klaar.
Er is een potje voor een vrijwillige bijdrage.

 
Meld je aan op elefantangle @ gmail . com (zonder spaties overnemen) en ik stuur je de locatie in Gouda, de wijk Korte Akkeren.

De locatie is toegankelijk voor minder-validen. Rolstoel graag aangeven, dan zorg ik dat je ook makkelijk naar binnen kunt.

 
Ik lees en hoor je reaktie graag en wie weet tot ziens volgende week. Veel tangle-plezier weer gewenst!
 
Groetjes van Arja, CZT-9

Geen opmerkingen:

Een reactie posten