maandag 7 september 2015

Workshop bij groothandel / workshop at wholesalers' June 29 2015

Heerlijk om anderen weer Zentangle aan te leren. Nu aan winkel- en webshopeigenaren bij Craftlines Academy in Uithoorn, Nederland. Dit was een hele dag dus een Basis én Basis Vervolgworkshop. Natuurlijk was ik mijn fototoestel vergeten, maar Shirley van Craftlines leende haar mobiel uit en zo kan ik deze foto's laten zien.
Was weer heel gezellig en er zijn weer 13 enthousiastelingen bijgekomen, hoewel al een aantal dames al wat Zentangle-ervaring hadden. Blij mee!

Great learning others about Zentangle. Now to shop and web shop owners at Craftlines Academy in Uithoorn, the Netherlands. This was a full day, so I taught a Basic and Beyond Class. Ofcourse I left my camera at home. Luckily Shirley of Craftlines lend her mobile phone that's why I can present these pictures.
It was great and there are 13 new enthousiastic Tanglers, though some ladies already had some Zentangle experience. Happy with today!

Ik aan het lesgeven / me teaching:

  




De ochtend mozaïeken / The morning mosaics:

   
Deelnemers hard aan het werk op de Zentangle tegels rond om een stempelafdruk van Taylored Expressions - Sky High Sentiments (set van 8). Ik vind deze qotes zó goed en zeer toepasselijk! 
Participants working hard around a stamped print on a Zentangle tile. The stamp is from Taylored Expressions - Sky High Sentimets (set of 8). I like these quotes soooo very much and they are so appropiate!


           



Mijn getanglede quote thuis afgemaakt :-) 
My tangled quote finished at home :-)




Ik wens iedereen weer een mooie tangle-tijd toe!
I wish everyone a good tangle-time!


tangle groetjes - greetings, Arja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten