dinsdag 17 juni 2014

kleurrijke ZIA's met Gelly Rolls / colourfull ZIAs with Gelly Roll

Tsja, bij het aanvullen van mijn blog kom ik nog een stukje bericht tegen wat nog afgemaakt moest worden: bij deze!
Well, during filling my blog with recent material I found something what had to be finished once: Here it is!

In de kerstvakantie van 2013 heb ik een set van 64 Gelly Rolls van Sakura besteld en binnen gekregen. Die moest ik natuurlijk uitproberen!
Wat erin zit: Klassieke gelpennen, Metallic, Moonlight, Stardust en Zilver en Goud-schaduw kleur pennen. Op wit en op zwart papier heb ik de kleuren verdeeld in een kleurencirkel (eh, ongeveer cirkel ;-) ). Helaas heb ik geen blacklight bij de hand, anders had je nog kunnen zien dat enkele van de Moonlight gelpennen oplichten als je het daarmee beschijnt. In the Christmas holidays of 2013 I ordered a set of 64 Sakura Gelly Rolls. I had to try these when they arrived!
What's inside: Classic Gelpens, Metallic, Moonlight, Stardust and Silver and Gold Shadow colour gel pens. On white and black paper I divided the colours in the colourwheel (eh, sort of circle ;-) ). Unfortunately I don't have a blacklight, otherwise I could have shown you that some of the Moonlight Gelpens gave their own shine as a reaction to that. 

Daarna lekker zitten combineren met mijn Spectrum Noir alcoholmarkers op een aquarel tekenblok (A3). Ik heb de markers verdeeld in blauwe tinten en rode tinten en maakte daarvan 2 'vlekken'. Daarna heerlijk uitgeprobeerd met soortgelijke tinten in Gelly Rolls. Na een middagje tekenen zo was ik weer heeerlijk ontspannen en mijn koppijn wat gezakt.
After this I combined my Spectrum Noir alcohol markers with it on aquarel drawing paper (A3). I divided the markers in blue hues and red hues and made with these 2 'spots'. Then I tried the same hues of the Gelly Rolls on it. After this afternoon filled with drawing I was relaaaxed and my headache had become less.


Heh dat was lekker tanglen toen. Love that tangling effect.

Tangle groetjes greetings van Arja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten